Onsdag 3/6

Hej på er i gen. Nu är är vi inne i en ny månad vad skönt. I går var jag på kärnhuset där jag bakade havreflan. Dom var goda tyckte jag. Sen städade jag lite här hema. Så nu har jag det fint. I dag har jag varit i stallet och jobbat. Det fanns hur mycket som hels att göra i stallet. Jag vart svätig kände jag. Sen nu i kväll har jag varit hos min kompis vi åt fläskfele  och pommes det var gott. Sen har jag busat med mina katter det tyckte dom att det var roligt. Just nu har jag sett på sjukhuset den´programmet är alltid bra tycker jag. I morgon vet jag inte vad jag ska göra faktist. Mina katter ligger och sover nu det är så trötta efter efter en lång. Och jag är faktist också trött. Jag har gåt upp tidigt varje morgon. Ne vi hörs Hej då......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0