Onsdag 24/6

Hej på er i gen mina vänner!! I dag har jag tvättat det vara massa med tvätt. Sen har jag varit nere på centrum och träffat min kompis och hennes son. Vi gick hem till henne och åt lite glass det var gott i värmen. För det har varit jätte varmt ute så man svetas bara man går ut tycker jag. Sen har jag städdat ur skåpen det var jätte smutsigt på hyllorna Men nu är det finnt i skåpet i gen. Nu i kväll kommer min kontaktperson vi ska prta lite och spela lite spel. Det är ju så roligt tycker jag. Just nu sitter jag och dricker lite kaffe det är så gott. Jag tänkte att jag skulle gåt en sväng sen och sätta mig en stund i solen. Jag va ute i eftermidas och vattnade mina växter lite. Tomatplantan har blivit så stor men inga tomater har komit än. Massa med smutron har jag fått. Jag smakade två stycken smultron i veckan och dom var så goda tyckte jag mmm.
Senare i kväll ska jag se på tv lite det ska bli skönt att slappa framför tv en stund. Sasse bara går och skriker och essa ligger och sover någonstans tror jag. Men jag vet inte vart han ligger. I dag skulle sasse gå in i torktumlaren när jag skulle lägga i tvätten i torktumlaren jag fick ta ut honom där i från. Han är ju för roligt sasse grabben.dom är ju så guliga mina små katter älskar dom jätte mycket. Ne nu måste jag gå men vi hörs i gen. Mina små bloggläsare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0