Måndag 22/6

Hej i gen på er efter en lång helg!! I dag har jag varit på centrum och träffat mamma det var kul. Vi åt glass det var gott tyckte jag. Sasse har stot vid dörren och skrikit halva dagen. Jag vet inte va det är me honom. I morgon ska jag tvätta en tvätt tänkte jag, Sen ska jag till kärnhuset och baka lite kaker det ska bli kul. Jag har funderat på att åka på lite mer semter i sommar med tåg. kanske till uppsala i gen och söva över där. eller till stockholm och gå på stan lite. Jag får se om jag drar på nån mer semster eller om jag är hema i sommar. I helgen ska jag till syrran hon fyller år då. Men jag vet inte va jag ska köpa till henne. Det ska bli kul att åka dit en stund på dagen. Just nu lgger mina katter och sover de är vist trötta. Jag vill inte vara hema hella sommaren det är så tråkigt tycker jag. Ne nu måste jag går. Hej då på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0