Måndag 15/6

Hej på er!!! Den här veckan blir det lite konstig.I dag Har jag tvättat kläder Som jag ska ha i missommar. Sen har jag varit hos tandläkaren i gen. Jag har haft så ont hella helgen och haft feber i min inflamerade tand. Så jag jag fick pencelin mot det. Jag hoppas att det blir bättre i tanden. Så jag slipper att ha så ont. I går satt jag och C och prtade om uppsala. Vi har tittat på kartor. På torsdag åker jag och C till uppsala. Det ska bli skönt att få komma bort en stund. Sasse bara står vid dörren och skriker. Och essa är så snäll och ligger och sover om dagarna. I morgon ska jag med syrran till stan en sväng. På onsdag kommer Pappa vi ska ätta lite god mat och prata lite det ska bli roligt tycker jag. På fredag åker jag till Mamma jag fira missommar hos henne vi ska väll äta lite tårta det ska bli gott. I kväll ska jag se på sjukhuset i tv. Janne är ju med i dag. Jag tycker att sjukhuset är bra. Det ska bli roligt att åka till uppsala jag är så nervös känner jag.
Ne nu måste jag gå. Men ha det så bra alla bloggläsare.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Ha det så skoj i Uppsala.

2009-06-16 @ 10:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0