Lördag 20/6

Hej i gen!!! I Torsdag var jah i Uppsala Det var en toppen dag för mig. Vi Åt på en resturang vi tog pasta med fläskfele sås Det var gott. När vi kom till uppsala så åkte vi till sjukhuset. Där träffade jag janne. Han var lika sött i verkligheten som i tv. Jag prtade me honom. Och lämmnade lite bullar och ett kort från Åtvid. Han vart jätte glad så jag fick en kram av honom vad lycklig jag vart då. Jag fick bro sitta ambulansen där fram. Sen var C och jag på musium det var spännande tyckte vi. Sen gick vi på stan och kollade lite Jag köpte kort. Sen på kvällen så gick vi på caffe och åt bakelser och kaffe Det var jätte gott. Sen åkte vi hem kl 8 på kvällen. I Fredas Åkte jag till mamma där jag firade midsommar i domarvik sen åkte vi hem till Mamma och åt jordgubbstårta det var gott jag åt så jag fick ont i magen på kvällen. I dag kom Pappa till Mamma vi var ute på en utflykt där fickade vi bullar och drack saft som vi hade me hos. Sen åt vi glass det var gott. Sen på hemvägen så åkte vi småvägar och tittade lite. Det är finnt på landet att åka lite och titta. Nu är jag hemma efter en lång vecka. Med bara roliga minnen. Jag tog kort i uppsala som jag ska lämna in. Så vi får se hur korten blev det ska bli kul. Sasse och essa cart glada när jag kom hem i dag. Jag har ju inte varit hemma så mycket den här veckan. Så nu måste jag ungås med dom lite också. Jag kan ju inte bara va ute och ha kul. Dom behöver ju min kärlek till dom också. Just nu står sasse vid dörren och skriker Essa ligger väll och sover någonstans. Jaha nu har jag haft min semster så nu får jag vara och ha tråkikt i gen. För det blir väll inget mer nu att åka.  Det är tråkigt tycker jag. Jag skulle vilja åka nåns anan stans också på semster. Men lyckliga minen har jag i alla fall kvar för den här sommaren. Man får vara glad för det man har. i tordas var det sista sjukhuset i tv. Det blir inga mer program  för det här året. Det var synd tyckte jag. Det var ju så bra. Ne nu måste jag gå me vi hörs väll i gen. Ha det så bra alla bloggläsare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0