Lördag 13/6

Hej på er i gen. I dag håller jag på och tvättar det var lite tvätt. Sen har pappa varit här han fick lite kaffe och en bulle.
I går bakade jag och min kompis bullar vi bakade 80 bullar dom vart jätte goda. Några ska jag ha med mig till uppsala.
För nu är det inte lång kvar jag åker på torsdag. Det ska bli jätte kul. Jag är så nervös att få träffa janne. I dag har jag klipta klorna på sasse lite. Jag försökte klippa essas klor också men han ville inte det. Man kan ju inte tvinga honom.Just nu så kom min kompis hit vi ska klippa essa vid ändan så det inte blit toer. Det är Bara hon som kan det. I Torsdas var min kontaktperson här vi åt lite chokladpuding Det var gott tyckte vi. Det är inte så ofta man äter chokladpuding. I går såg jag på tv det var en bra film. Den hette Hans ooch hennes Det var bra det hållde på till halv elva men den var bra. I kväll ska jag se på tv det är nog säkert något bra. Ne nu måste jag gå. Jag har ju främmande här. Hej då på er......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0