Fredag 5/6

Hej!!! I dag har det hänt lite här. Jag har träffat min kontaktpersson vi gick till sandelius och åt en glass det var gott.
Sen har pappa varit här vi har ätit pizza och hyrt en film genom min digitalbox det var lite häftit. Sen var jag ´på torget och tittade lite. Dom har fina blommor tycker jag. I går kände jag mig lite dålig jag hade en sån huvudvärk. och jag var varm i hella kroppen jag tror att jag hade lite feber. Men i dag mår jag bättre faktist. Sasse har ståt vid dörren och skrikigt jag blir så trött på honom. Men nu är han lugn i gen. Essa är alltid säger knappast inget. I dag fick jag reda på att jag kom in på komvux på datakunskapen det var bra jag vart jätte glad. I går somnade jag kl 9 på kvällen jag måde så dåligt. I morgon ska jag kanske gå en prommenad om det är finnt väder. Det är ju så skönt att ut och gå i naturen. Ne nu ska jag gå och diska sen ska jag se på tv. Det är ju sjukan på tv en gammalt program. Dom är ju så rolig tycker jag. Vi hörs mina bloggläsare.......

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ska du börja på datakurs till hösten, är det kvällskurs eller?

2009-06-05 @ 22:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0