Fredag 26/6

Hej på er!!! I dag har jag jag varit inne nästan hella dagen. Jag har varit jätte trött i dag men det är väll värmen som gör.
I eftermidas var jag på centrum och satt och tittade på lite folk.Jag var på biblan en stund och kollade läget.
Sen handlade jag lite på willys som fataste här hema. I går tvättade jag hella dagen. Torktumlaren var i gång hella dagen. Så det vart som en bastu här hema. Det blir så varmt när tumlaren är i gång tycker jag. Jag träffade både Mamma och papppa på centrum så jag prtade lite med dom.  I morse vattnade jag lite på mina växter. Dom behöver mycket vatten nu. Vet ni en sak Jag har nästan fått en tomat på min planta. Det är som en liten knopp på den. Vist är det häftigt. Nu i kväll har jag sutit ute i solen det är så skönt. Men jag mår inte så bra att vara för mycket i solen känner jag. Saase bára tror att han ska ut. Bara ´man öppnar balkong dörren. Vist är han knäpp. Essa bara liger och sover på ett ställe. Vet ni en sak Jag tror att jag ska tateera mig på armen en vacker dag tänkte  jag. Senare i kväll ska jag sätta mig i soffan och titta på tv. Får se hur länge jag orkar vara uppe i kväll då. Ne nu måste jag gå. Tänkte gå ut och sätta mig kanske.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du sa ju att du skulle till stan på förmiddan...

2009-06-26 @ 22:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0