Torsdag 9/7

Hej på er!!! I dag gick jag upp klockan halv 7 i morse. Jag har varit på jobbet hella dagen. I dag fick jag sålt till en kund. Alla undrar va det är för jobb. Jo det ska jag berätta för er. Jag jobbar på ett företag som heler cellit. Där säljer vi spärlinje till alla företag. det är ett välldigt svårt jobb. men jag är så duktig att jag klarar att sälja till kunder. Så nu vet ni det. I går var jag och tittade på mina växter. tomatplantan växer så det knakar faktis så nu blir det stora tomater att äta. Sasse och essa blir så glada när jag kommer hem. jag är ju inte hema för än klockan 5 om dagarna. när jag kommer hem så äter jag mat. och prtar med mina katter. Det blir mest kaffe på jobbet. Jag dricker mycket kaffe där så det blir rättså mycket toabesök. Jag trivs med mitt arbete. Jag har trevliga arbetskamrater. Och en bra chef som är nöjd me mitt arbete.
I kväll ska jag se på tv. Och sen ska jag sova. jag blir så trött efter en lång dag vid datorn,telefonen faktist. Hej då på er....

Kommentarer
Postat av: Berra

Kul att det går bra för dej. Ha det.

2009-07-11 @ 00:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0