Tisdag 7/7

Hej på er!!! I dag har jag varit i stan på arbetsintrjuv det gick bra. Vet ni en sak jag fick jobbet jippi jag börjar i morgon. Jag ska på utbildning då inan jag börjar att jobba så jag lär mig hur det kommer att gå till. Sen var jag på mackdonalds och åt det var gott jag fick ett cocca cola glass till blå färg var det den här veckan. I går Titta jag på film som jag hyrde. Det var så tråkigt väder så jag vill inte ute ute. jag låg inne hella dan i soffan. Sen på kvällen tittatade jag på tv. det var lotta på liseberg det är ju så roligt. jag satt i soffan och sjung med i låterna. det var min favorit music. Sasse, essa vart jätte glad när jag kom hem. De skuttade för fullt här hema. Snart ska jag till min kompis vi ska ätta mat tillsamas det ska bli gott. jag är hungrig efter en lång dag. Hej då på er ha en bra kväll.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Vad var det för jobb?

2009-07-08 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0