Tisdag 14/7

Hej på er!! I dag är jag från jobbet skönt. Jag har varit hos tandläkaren i dag och rnstar min tand. Jag ska rotfylla den om en månad sa han. Sen har jag varit och handlat på Willys som jag brukar göra varje tisdag. Sen har jag varit på vårdcentralen och träffat en läkare. Jag har haft så ont i magen nu i några veckor. Han sa att det kunde vara magsäcken eller galan  Jag fick medecin som jag ska äta får se om det hjälper. Sen måste jag vänta på provsvaren som dom tog på mig. För dom viste inte riktigt va det var för nåt. I dag kommer Pappa och hälsar på vi ska prta lite och dricka lite kaffe och äta mina goda mufins. Sen ska jagstäda lite så det blir rent här. Man får Passa på att städa  nu när jag är hema i dag. Sasse började skrika tidigt i dag. Det stod en katt utanför min dörr. Och sasse stod på insidan och skrek. Han ville säkert ut till den katten. I går var jag ute med sasse en stund på kvällen det tyckte han att det var skönt. I går på jobbet fick jag sålt i gen. Och sen på efftermidan gick det dåligt. Det är tråkit när man inte får sålt på hella eftermidan. Men det är roligt när man får sålt. Det håller på en tävling på jobbet nu. Så om jag vinner den tävlingen så vinner jag ett bra pris. Senare i kväll ska jag se på all sång ¨på skansen det är ju så bra tycker jag. Mina katter är så glada när jag är hema hos dom. Dom saknar mig säkert på dagarna. Sase brukar stå vid dörren och skrika effter mig när jag jobbar om dagarna. Ocg essa vill bara skela med mig när jag är hema. Ja dom är för goa mina söta små katter. Ne nu måste jag gå men jag skriver nog i helgen. så gå in och läs då mina bloggläsare. HEJ DÅ PÅ ER.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0