Söndag 19/7

Hej på er!!! Nu är snart helgen slut. I morgon ska jag börja jobba i gen det är skönt att komma till jobbet. jag har så bra arbeteskamrater och en bra chef. I Fredas var Pappa,Mamma,jag till stan. Mamma köpte sig en damsugare hon behövde det sa hon.  Sen gick vi på mackdonalds och åt hamburgare jag fick två cocca  cola glass jippi nu har jag massa med glass här hema. Sen sovde mamma över hos mig tills i går. vi tittade på fil mamma,pappa, jag det vare mysigt att titta på fil. I går åkte mamma hem vi körde hem henne  och damsugaren. det var roligt att få lite besök tyckte jag. I dag ska jag ätta kakka och drika kaffe hos personalen det ska bli gott. Sasse ligger och sover just nu det är sånt väder ute. I dag håller jag på och tvättar det var mycket kläder och handukar att tvätta måste ha rena kläder tills i  morgon för då ska jag jobba i gen. jag tog fram silver pilen förut och damsög lite här hema. Det behövdes tyckte jag. I höst ska jag sluta mitt arbete jag ska börja plugga. så jag hinner inte jobba då. Men jag får söka nytt jobb nästa sommar i strället men på ett bättre arbete, I kväll ska jag Titta på tv och ta det lungt  med varma koppen det är så gott tycker jag. I helgen har jag haft jävlit ont i magen. Men i dag känna det litte bättre. Jag känner av det onda när jag äter och på morgonen det är inte skönt. I går var sasse och jag ute på en prommenad det gillade han väldigt mycket. Men han är välldigt rädd för bilar när de kommer. Men jag försköker att lära honom att lunga ner sig när det kommer bilar. Han måste ju lära sig det. Essa har varit väldigt kelsjuk i helgen när jag har varit hema hos dom. Ne nu måste jag sluta ska surfa lite på internet nu tänkte jag. Men ni får ha det så bra i regn vädret. HEJ DÅ....... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0