Onsdag 29/7

Hej på er!!! Den här veckan har det varit fart på ska jag säga er. I går åkte jag in på akuten för att jag hade så jävla ont i magen. Då underskökte dom mig och tog massa med prover på mig. Sen fick jag åka hem det var skönt att komma hem. Så i dag har jag varit på akuten i gen och jort rönken det visade det sig att dom såg galstenar i gallblåsan. Sen fick jag gå till akuten där de tog prover i gen på mig. Och sen fick jag vänta i 3 timmar på en läkare och provsvaren. Läkaren sa till mig att jag kanske måste göra en opration så han skulle skika papper nu till kirurgen så jag får komma och prta med dom. Om jag ska göra nån opration. Men jag vet inte om jag vill lägga upp mig på ett oprationsbord i onödan. Det är hellt anan sak om man göra en opration men då ska det vara liv och död. Och så farligt är det inte me mig. Jag har bara lite gallstenar.Men vi får se va jag svarar läkaren. Just nu är jag jävlit trött och har skit mycket ont i mitt huvud. Saase bara går och skriker han vill bara ut. Men jag orkar inte gå ut me honom när jag har sån magvärk. I kväll ska jag gå och lägga mig tidigt. jag vaknade i morse klockan 7 för då ringde min telefon. Det var sjukhuset som ringde dom vill att jag skulle komma in vid 11 i dag. Så jag tog taxin till sjukhuset. Så nu är jag trött.  Vet ni att jag håller på att få sex tomater på min planta det ska bli gott att äta när de blir röda. I morgon ska jag ta det lungt tänkte jag. Nr nu måste jag gå HEJ DÅ PÅ ER.....

Kommentarer
Postat av: Monica

Men vad BRA att de äntligen har sett vad det är för fel på dig. Fy tusan för gallsten det gör skitont.



Säger de att de vill operera så låt dem göra det. Du kan ju inte hålla på att ha döont i magen och åka till akuten varje dag och må dåligt.

Hoppas det löser sig snart så du slipper allt det onda.

2009-07-29 @ 22:44:30
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0