Onsdag 22/7

Hej på er!!! I dag har jag varit på jobbet det går faktist skit bra för mig jag säljer jätte mycket just nu. I går ändrade chefen tiderna. Så nu börjar jag på eftermidan och slutar på kvällen. Det går faktis lättare att sälja på kvällen än på dagen.
Katterna blir jätte glada när jag kommer hem. Jag kommer ju så sent hem på kvällen. Så man hinner bara gå och lägga sig så ska man upp till arbetet i gen. Jag är trött hella tiden inan jag börjar arbeta sen blir jag pig i gen.I går bestämde jag mig att sluta äta vanlig mat. för jag får så ont i magen när jag äter. Så jag äter frukost på morgonen det blir havregrynsgrött och två maker. Sen lever jag på hella dagen på jobbet två macker och nyponsoppa. Jag hoppas att värken går över snart jag har så jävla ont om dagerna. Så jag tror att jag dör snart faktis. Jag hoppas att jag får svar på proverna snart från läkaren.  I dag fick Pappa komma och hämta mig vid bussen. Jag var tvungen att gå på Willys ocg köpa nyponsoppa. Ne nu ska jag och katterna och jag och lägga oss. Det´är ju jobb i morgon i gen. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0