Måndag 20/7

Hej!!! I dag har jag inte jort så mycket. Jag har mest lugit och sovit hella förmidan. Sen har jag tvättat lite kläder Ocg byt säng kläder och lakan i sängen.Jag åkte till akuten i går på kvällen jag hade så ont i magen så jag hållde på att skrika i jäl mig. Jag var inne på akuten vid 9 i går kväll. Sen fick jag vänta på en läkare hella natten. Läkaren kom in till mig vid 3 i natt. Då prtade vi och jag berättade vart jag hade ont. Sen fick jag medecin av honom som jag drack där. Det var nån bedövnings kur Skit äklit bläää så ut som filmjölk. Sen väntade vi att det skulle börja väka medecinen. Så dom kom han till backa vid 4. Och medecinen hjälpe värken släppte det var skönt. Sen tog jag bussen hem vid halv 6 på morgonen. Så jag var inte hema föe en 7 i morse. Så nu är jag jätte trött har varit vaken hella natten. Så jag ska lägga mig tidigt i kväll ska jobba i morgon på mitt nya shema som jag har fått. Jag börjar kl 3 i morgon och jobbar till 8 i morgon kväll. Sasse ligger och sover nu han är väll också trött. Essa bara springer och leker. I kväll ska jag se på lotta på liseberg inan jag går och lägger mig tänkte jag.  I dag var jag uppe till mina växter och vattnade vet ni snart har jag 5 tomater det kommer en lite till kul va. Ne nu måste jag gå jag är skitt trött. HEJ DÅ ha en bra kväll på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0