Lördag 4/7

I dag har jag och pappa varit hos Mamma en sväng. Det är så skönt att koma ut på landet i bland tyker jag. Sen har jag ätit mjukglass det är så gott. Jag älskar glass det har jag alltid jort. Sen har jag ätit mat det vart kykling med klyftpotatis. Det var gott med lite mat i magen. Fast jag får så ont i magen när jag äter. Jag vet inte va det är för nåt skit på gång. Nu i kväll tog jag ut sasse i koppel det var skönt tyckte han. Det gick faktist bra att gå med honom i koppel det är bara nytigt för honom att koma ut en stund tror jag. Just nu ligger han och sover han vart vist trött att vara ute en sväng. Får se om han vill gå ut i morgon me om det är finnt väder ute. Snart ska jag se på tv. Det är sommarkrysset snart. Det är ju så många bra artister me. Sen är det väll nån bra film me på tv. Jag har sett på janne i dag genom datorn. Det är repriser som hart gåt på tv för alla säsonger. Han är ju så sött så man kan ju inte låta bli att titta på honom. Ne nu måste jag gå. Det är tv kväll nu för mig förstår ni. Man vi hörs snart i gen kanske får se. Hej då på er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0