Lördag 11/7

Hej på er!! I dag har jag fixat här hema lite. jag hinner inte göra nåt på vardagarna för att jag kommer hem så sent. I dag har jag tvättar kläder. Jag har diskat och damsugit över allt. Så nu är det finnt i gen. Jag har känt mig rastlös i dag. jag vill bara tillbacka till arbetet. Jag tycker det är så kul och jobba. Men det är skönt att det är helg me. För då får man vila rösten lite. Katterna är så skeliga när jag är hema nu.Jag får passa på att prta mycket me dom nu i helgen. För sen börjar jag jobbet i gen och då får det vara ensama hema i flera timmar. I dag har jag spelat spel med personalen det är róligt. I går kom Pappa hit. vi prtade lite. Så fick han en kopp kaffe. Pappa är så nöjd  över mig att jag klarar jobbet bra. Pappa och jag åkte neråt och handlade lite på willys. Så jag fick handla lite lörada godis mmmm va gott det var me godis. I dag har det regnat hella dagen. det är så tråkigt när det regnar det bli så kallt då tycker jag. Så jag har tittat på film halva dagen i dag. det är roligt att titta på film tycker jag. I går var jag och tittade på min tomat planta. jag håller på att få fyra tomater nu. vist är bra. just nu ligger mina katter och sover de är vist trötta. I kväll ska jag titta på tv tänkte jag... Ni får ha det så bra mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0