Fredag 3/7

Hej på er i gen!!! I dag har det varit varmt ute. Jag har svettas som en gris det är jobigt när det är så varmt. Just nu kom der regn det. Det behövs regna för det är så tort i markerna. I går var Pappa och jag ute och åkte en sväng. Han bjöd mig på en glass med strössel på det var gott. Sen var E och jag och badade  bland klippor.Jag råkade skada mig på en klippa. Så nu är det ett sår där som värker. Sasse och essa har sovit nästan hella dan. Just nu är sasse uppe. Han tror att han ska gå ut som vanligt. Jag hängde ut min tvätt i går. Det torkade på några sikunder så varmt var det. När jag vaknade i morse så var jag jag jätte trött. Jag somnade kl 12 i går kväll det var sent. Så när jag vaknade i morse så åt jag frukost som vanligt. Sen satte jag mig i soffan och somade. sen vaknade jag efter en stund och då var det kaffe dags. I kväll ska jag se på tv. Det är nog säkert något bra. Sjukan är nog på tv i kväll det måste jag se. Jag ska vara uppe till klockan 11 i kväll tror jag. Vet ni Nu växer mina tomater för fult sär uppe. Och massa med smultron har jag fått me. Jag smakade på några smutron förut och dom är jätte goda. Snart ska jag jag drika lite kaffe. Det börjar bli dags nu snart. Jag brukar drika kaffe på olika tider jag. Jag driker bara två koppar om dan. Jag måste tänka på magen lite me. Ne nu måste jag gå men vi hörs i gen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0