Fredag 31/7

Hej!!! I dag har Pappa och jag varit i stan det var roligt. vi åt mat vi tog kebab talrik det var jätte gott. Jag vart så mät att jag inte orkade äta upp resten. Sen fick vi kaffe på maten. Sen var vi på öob där jag köpte billig champo det kostade bara 10 kroner det var biligt tyckte jag så jag köpte det. sen åkte vi till jula där Pappa köpte en kana till kaffebryggaren. Sen på max köpte vi glass jag tog lyxchake det var gott men jag fick jävla ont i msgen kände jag. Sen åkte vi hem vi stannde på willys där jag handlade lite. Mina små katter blev jätte glada när jag kom hem till dom i gen. Just nu känner jag mig trött. På sista tiden har jag faktis varit mycke trött har jag märk. Men det är väll för att jag har så ont i magen tror jag.I dag när vi var inne i stan så kännde jag magsmärtan i gen det gör så jävla ont. Och så mår jag illa med har jag märk det är som man vill spy när smärtan kommer. I kväll ska jag se på yv det är nog säkert något bra i kväll hoppas jag. I morgon kommer min kontaktperson till mig vi ska spela spel för jag orkar inte gå nånstans får så ont i magen då. Sen ska jag tvätta i morgon me tänkte jag så jag har rena handukar i skåpet. Vi hörs mina vänner ha en bra kväll. HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0