Fredag 24/7

Mitt liv är ett helvete just nu. Min goda man var här vi bråkade om mitt arbete. Jag har sagt upp mig från jobbet i dag. Det var tråkigt jag vart ledsen och grät ett tag. Det är tråkit att sluta på ett jobb som man trivs me. Jag hade trevliga kompis och bra chef så det är tråkit att säga upp sig redan.Jag ringde till Pappa förut och sa att han skulle komma hit. Vi prtade lite Pappa och jag så nu skänns det lite bättre jag behövde prta me nån kännde jag. Jag ska alldrig mer söka jobb i mitt liv mera känner jag. Det går bara åt helvete känner jag. Jag ska gå hema ända tills jag blir en gammal tant. Nu i kväll har jag köpt mig en kebab det var gott. Jag har inte ätit på hella dagen. Jag gick upp redan klockan halv 8 i morse. Då åt jag frukost. Så jag åt nått nu i stället. Man ska ju ha nåt gott när det är fredag tycker jag. Min godaman kommer alldrig in i min lägenhet i gen det ska jag se till. på Måndag ska jag gå till banken och säga att jag inte vill ha henne kvar längre. Sasse vill bara ut han har såt vid dörren och skrikit. Essa vill bara att jag ska skela hella tiden me honom. Dom är för goa mina små katter. Jag har haft ont i min magge hella dagen. Det hugger i min mage det gör skit ont. Min godaman gillar inte katter det märkte jag i dag. Hon bara slängde ner sasse när han skelade me henne. I kväll ska jag se på tv och ta det lungt det ska bli skönt faktist. I morgon ska jag träffa min kontaktperson tänkte jag. Vi ska gå och köppa glass och äta hoppas att det blir finnt väder i morgon.Nu sover  mina små sötta katter de är vist trötta. Jag tänkte vara upp till klockan 11 i kväll och se på tv. HEJ DÅ......... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0