Tisdag 13/1

I dag har jag varit och handlat. Och sen städade jag Det var kul. Nu i kväll har jag och C varit och titat på skor Men de hade inte min storlek Vi ska dit på tordag och köpa skorna. Vet ni en sak Jag har köpt en flaska att spruta på sasse Det tycker inte han om Men han måste lära sig att inte bråka med essa´.  Mina små söta katter de är så bråkiga.
I morgon ska jag till stallet och jobba har jag bestämt mig för. Jag måste få lite pengar nu Man får inget om man går hema och latar sig.Vet ni att min dator är så seg man kan nästan inte komma ut på internet ooooo Vad tråkigt det ska vara med dagens maskiner. Jag funderar på att dra ut till syrran i veckan men hon svara inte på mina sms så jag vet inte hur det kommer att bli en. Jag har tvättat mina julgadiner Så det är finna när jag lägger undan dom till nästa jul.
I dag har jag prtat med en jätte go kille i telefon Han lätt gulig Men jag vet inte. I går satt jag upp min säng lampa så nu kan jag ligga och läsa på kvällen Men jag orkar inte läsa på kvällen för att jag är så trött när jag går och lägger mig.
I blan undra jag om jag inte har sömnapne För att jag är jämt trött på dagarna jag känner mig alldrig utvillad. Jag undra hur man testar om man har det. I knäll är det andra avenyn det ska bli kul att se. Det blir en lugn kväll för mig om det inte händer nåt man vet inte om min granne får ett utbrott då måste jag springa jag blir så rädd och upprörd...I dag var pappa hos mig vi drack kaffe och prtade lite det var kul att han dök upp en stund så jag har nån att prata med Ja menar att det inte finns så många att prta med här. Det är tur att pappa finss min lilla söta pappa jag tycker om honom så mycket.....    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0