Söndag 25/1

I dag har jag varit hos mamma det var kul. vi spelade spel men jag vann hella tiden så mamma vart lite sur på mig.
Sen fickade vi åt tårta kakker och drack faffe det var gott. Sen tog mamma bort alla julsaker och julgran svartis tyckte det var jätte kul att ta ner alla kuller i granen han bara lekte med kullerna och glitret. sen fickade vi gen lite senare då vart det mera tårta. Mamma vart glad för mina pressenter. När jag var hoss mamma så kände jag mig orolig jag fick ont i magen. jag viste inte om jag ville sitta eller stå. jag vet inte vad det är med mig längre jag har blivit så konstig på sista tiden.
E ringde mig i dag hon hade köpt godis åt mig på finlands resan. just nu sitter jag här framför datorn och äter naturgodis det är gott faktist men jag vet inte om det är nyttigt.Snart ska jag gå och vika mina kläder som jag tvättade i går.
I morgon kommer pappa vi ska dricka lite kaffe och prta det ska bli kul.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0