Söndag 18/1

I dag har jag bara ätit frukost så länge. I går var jag hos syrran det var väldigt kul tyckte jag
Jag vart bjuden på tacos mmmmmmmm vad got det var Jag åt så jag var propmät. Jonas och jag satt och spelade tv spel en stund han tyckte det var skit kul att  slå mig i tv. sen såg Vi alla på tv det var skoj på tv. Vi åt lite godis jonas han bräkte i sig godis. Sasse leker just nu med sin råtta han tycker den är rolig. Essa vet jag inte varet han är men han ligger väll oxh sover. I dag sov jag till elva det var skönt. Just nu känner jag mig lite rastlös vet ej vad det. I dag ska jag dicsks det måste jag annars blir det massa med disc. Få se om mamma och svenne maj börje kommer de viste inte om de skulle komma...... I dag har jag ätit pankakstårta inne i basslägenheten det var gott. I kväll har jag kännt mig ledsen Jag har gråtit en skvät. C var inne och tröstade mig hon är snäll tycker jag. Jag ringde till mamma förut och prtade jag kännde att jag behövde det. I bland känns det som att man vill slå sönder nåt Jag känner mig så arg. det är så mycket tankar i mitt huvud. jag vet inte vart jag ska ta väggen jag vill springa min väg och se vart vägen slutar nånstans. just nu är jag ensam min jag känner mig lite bättre nu får se om det är så hella kvällen. nu ska jag gå och se på tv om det är nåt bra....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl knappast bara Jonas som vräkte i sig av godiset....

2009-01-18 @ 21:21:39
Postat av: Monica

fniss ja jag kan se synen framför mig hur ni smaskar

2009-01-19 @ 00:15:16
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0