Onsdag 21/1

Hej på er i dag har jag haft fult upp. Jag vaknade kl 8 i Morse då ringde klockan men jag vaknade före det Jag låg och halv sov lite Jag vet inte va det var med mig. Men jag kunde inte sova i natt jag sov en lite stund i natt i alla fall.
klockan nio var jag jag i stallet det var stressigt jobbet i dag. Killen som jag brukar jobba med var sjuk så jag fick ta hella Ponystallet själv i dag det var inte kul jag var hellt slut. Sen skulle jag mäta hö i alla hö påsar till hästarna Det var kul tyckte jag för då kan man ta det lungt. i dag fick jag knappast nån rast jag var lite arg på jobbet för att jag inte sov i natt och då är det inte kul att jobba ska jag säga er. Sen slutade jag klockan 11 då åkte jag hem och duchade det var skönt.
Sen åkte jag i väg med min moster till Mamma där fick vi kaffe och kaker, smörgås det var gott . Sen var vi ute och gick en sväng i skogen jag orkade knappast gå. Sen spelade jag och mamma spel jag vann på slutet det var tur för henne det.
Sen åkte vi ut till mormor där fick vi kaffe och kaker och vi satt och prtade lite. Sen klockan fem åkte vi hem var hemma halv 7. Så det har varit en tuff dag för mig men roligt. I går spelade jag och min granne jasvegas men jag vann inga pengar. Sen gick vi hem. och när vi kom hem så fick min granne ett utbrott som vanligt Han var välldigt våldsam i går kväll tyckte jag. Jag halkade på gatan och skrapade i hande så det gick hål. jag slog min lite på knät med men det var inte så farligt. sen har jag ett blå märke på armbågen. men med handen vart det väre med jag blöde och blöder fortfarande jag hade jätte ont i går så jag kom inte upp från marken så personalen fick hjälpa mig upp och lägga om mitt sår. Mina katter har varit ensama hella dan Så det var glada när jag kom hem i kväll.Snart ska jag se på tv och ta det lungt tänkte jag....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Väldigt vad du är ute o far. Så jobbigt kan väl inte 2 timmars arbete ha varit, skärpning!!!

Akta dig för isgatan så du inte går o bryter dig.

Vi hörs

2009-01-21 @ 21:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0