Min öskan är att tappa minnet ett tag

          En önska jag har är att tappa minnet. 
Då skulle jag Inte komma i håg visa personer 
Jag skulle glömma bort det jag har varit med om det skulle vara bra.
Jag skulle få mera hjälp med grejer.
Perssonalen skulle titta till mig oftare och fråga hur jag mår.
Och så skulle jag inte känna min granne det skulle vra toppen.
Jag skulle kunna få ett nytt liv
Och jag skulle få lära om saker och ting.
Det är toppen bra att tappa minnet jag måste slå i huvudet-
nånstans. vet ni var jag slå i huvudet så skriv ett tips då.....
                                   

Kommentarer
Postat av: Annelie

Var inte så knäpp tack.

2009-01-31 @ 20:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0