Måndag 26/1

I dag har det varit både roligt och tråkig dag, I morse kom Pappa till mig och fikade Han prtade bara om tråkigheter som vanligt. Så jag vart så ledesen så jag grät en stund C tröstade mig hon är jämt snäll mot mig. Sen jag jag neråt och träffade mamma hon hade varit på sitt jobb i dag. Så jag neråt på centrum och prtade lite med henne det var roligt.
Sen har jag vickt min tvätt och lagt i lådan så det är klart nu. Sen har jag varit på kören och sjungit det var roligt tycker jag.
I dag lånade jag en bok på biblan. Men den har jag läst ut i kväll redan det var en bra bok tyckte jag. I morgon ska jag upp tidigt för att jag ska handla i morgon. Sen ska jag städa det är inte roligt tycker jag. Sen kommer min kurator vi ska prata lite som vanligt.Just nu är jag jätte tröltt så jag ska gå lägga mig snart. Go natt på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0