Måndag 19/1

I dag har jag äntligen hämtat mina mina betyg i skolan vet ni jag fick godkänt det var kul tycker jag.
I dag har jag tagit det lungt det var skönt jag har tittat på tv halva dan i dag. skönt att ta det lungt tycker jag.
Mina katter har sovit i dag sase är rastlös som vanligt det är inget nytt för mig i allafall. Mamma ringde mig i dag och frågade hur det var mig det är skönt att nån bryr sig om mig. Jag fattar inte varför folk sjatar på mig att jag ska göra nåt mer. dom fattar inte att jag vill gå i skolan och plugga. Dom tycker att stallet är för lite för mig men det tycker inte jag jag tycker att det är lagom att jag jobbar onsdagar jag är nog trött ändå när jag kommer hem från stallet.
I kväll ska jag vika gardiner och lägga dom finnt på en hylla det är så trongt i min garderåb. just nu lyssnar jag på status Quo dom är bra tycker jag. Jag undarar vad jag ska göra för nåt kul i morgon det för man se. Få se om mamma kommer en sväng i morgon det skulle vara kul om det inte snöar för då kommer hon inte sa hon. I kväll är det en bra film i tv i kväll smekmånaden heter den är säker bra.  I går kväll låg jag läste länge i min säng . Det är bra att jag har sänglampa nu  så jag kan ligga och läsa om kvällerna. Ne nu måste jag gå men vi hörs ha en bra kväll nu alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0