Lördag 31/1

I dag har jag varit i stan med syrran. Vi har ätit på chinaresturang. med jag tog tackos till mat det var gåt.
Till efterätt tog jag kladkaka det var gott mmmmmm. I nan jag åkte så la jag i tvätt i maskin Så det är klart när jag kommer hem. Vet ni en sak jag köpte en grej till mina katter ett underlägg till kattskålorna  Så det inte ser så dant ut på golvet varje gång bra va. I Onsdas var jag och C på bio vi såg vallander hämden den var bra tyckte jag. Jag åt godis så jag måde illa det var inte bra. Jag tror att jag inte tål godis ex när jag äter godis det spelar ingen roll om det är lite godis eller mycket godis. jag blir sjuk av godis jag får feber varje gång när jag har ätter godis vist är det konstit. när C och jag hade varit på bio så åt vi  hamburgare och glass efter det var gott men jag fick ont i magen så jag orkade inte gå. Mina katter vart glada när jag kom hen i kväll de har ju varit ensama länge i dag stakars dom. Just nu leker sasse med en plastpåse som han hittade Han är rolig haha. I kväll är det körslaget på tv det ska jag se. I morgon ska jag tvättat lite till ooooo vad jobbigt jag vill va i stallet med hästarna på helgen inte vara hema och jobba med allt i hemet.  I går skrev jag en ansökan om sommarjobb här i åtvidaberg hoppas jag får jobbet ..... Ne nu måste jag gå men vi hörs......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0