Lördag 24/1

Hej på er!!! i dag har jag jort en hell del faktist. jag har tvättat mina kläder. jag har gosat med mina katter .
Sen har jag och en personal lyssnat på avslappningsskiva det var skönt. Man ska få bättre självförtroende när man har lyssnat på den. jag har jort chokladbollar det var gott jag smakade en. C och jag försköker gå ner i vikt men vet ej om jag klarar det. sasse bara går och skriker vad ska jag göra med honom han kan inte slappna av.Dom säger på skivan att man inte ska tänka på det förflutna men det är väll inte så jävla lätt heller att göra det. När man har varit omed svåra saker i sitt liv. och har det kvar. Nästa veca ska jag få 39 kanaler det ska bli. jag har alltid saknat det. I morgon ska jag till mamma och gratta henne på födelsedagen hon blir säkert glad när jag kommer det brukar hon bli. Vet ni en sak i morse vaknade jag och hade ont i nacken jag vet inte va det är för. jag har fortfarande ont kan knappt röra nacken så ont gör det. Snart ska jag gå in i basslägenheten Det blir vist mat där i kväll mmmmmm vad gott det ska bli.  jag tror att jag är ledesen inombords som jag inte vet om. för det svider i mitt hjärta i bland. jag måste sluta och oroa min för saker i onödan det är inte bra för min hälsa men jag behöver hjälp med det men jag vet inte vart jag ska vända mig.Just nu känns det som att jag vill lägga in mig på psyket. Det känns så just nu i alla fall. Ni tror mig säkert inte Men jag känner så. för att jag känner mig så depad. e.x jag har inte lust att sova hos mamma ländre. Det hade jag föru men inte nu lägre vist är de konstit.... Ne nu måste jag gå men vi hörs en anan gång.......

Kommentarer
Postat av: berra

ja har lekt med svartis när vi gratta din mamma,det var kul. krya på dej, alla kissarna o din mormor hålsar till dej. ha de. tjao.

2009-01-24 @ 23:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0