Fredag 9/1

I dag har jag haft lite roligt. Jag har varit i stan och handlat det var kul tyckte jag.
Jag hittade lite sacker i alla fall. Jag köpte mig en sänglampa att sätta på vägen ovanför min säng den var av silver jag tyckte det var snyggast. Sen köpte jag mig en dörrmata den duger så länge. Jag köpte mig mer blåa skålar att äta frukost i jag trode att de inte skulle ha den färgen men de hade de det var bra. Jag stannade vid min skola i dag ocg lämnade tillbacka min bok som jag hade lånat. I dag var det sista dagen i skolan det var betygsättning. Om två veckor ska jag hämta mina betyg i skolan sa de. I dag har mina katter bara bussat hella dan jag blir så trött på sasse för han är så hård hänt mot essa. Nu i kväll tänkte jag att jag skulle torka golvet och lägga på min nya dörrmata det blir säker fint. Och den tänkte jag damsuga lite Så det blir finnt. Och sen ska jag laga min pyjamas den har gåt sönder lite såg jag.
Sen ska jag ta det lungt och se på tv det är säkert nåt bra i kväll det brukar det vara. Det har varit en toppen dag tycker jag så nu är jag trött jag har ju ätit på mackdonalds det var got och till efterrätt tog jag en glass mmmmmmm....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det var ju bra med en dörrmatta, då slipper du få in så mycket smuts utifrån.

Grattar du mamma på söndan när hon fyller eller vad har ni bestämt??

2009-01-10 @ 20:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0