Fredag 2/1

Hej på på er i gen!!! Det har hänt lite saker nu. På nyårsafton var jag oss pappa vi skulle fira nya året i hopp men var ej så. Jag fich magsjuka jag spyde som en gris på toan fy fan vad tråkikt det var. men närsta sag måde jag bra i gen vist var det konstit. i dag är jag frisk som tur är. ja jag har sutit inne i min lägenhet nästan hella veckan. det enda jag har jort här hema är att diskat och lagat mat. jag är förskyld fortfarande jag hostar om nätterna så jag blir togig.
jaha vad ska man hitta på det här året då när skolan är slut snart. jag tänkte att jag kanske skulle börja jobba lite mer i stallet bland hästarna det skulle vara kul. Just nu ligger mina katter och sover de är vist trötta. Ne jag har inte så myckert att berätta just nu. nu ska jag titta på tv....

Kommentarer
Postat av: Annelie

krya på dig sjukling...

2009-01-06 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0