Torsdag 6/2

Hej på er !! I går var jag på sjukhuset och träffade en läkare. Jag har haft ont i magen över en vecka och jag har knappt kunnat sova. Därför sökte jag i går på sjukhuset. Jag fick träffa en läkare först tog de blodprov och kollade tempen på mig. Dom sa att jag hade lite feber men inte så mycket. Sen kom läkaren hon sa att jag hade livmoder infecktion. Så jag jag fick penselin Som jag ska äta i 9 dagar och sen fich jag en anan sort Den skulle jag äta i en vecka. Så nu hoppas jag att magvärken ska gå över. I har jag inte jort så mycket jag har ätit frukost och nu sitter jag vid datorn vet inte vad jag ska göra i dag. Jag ska nog titta på tv tänkte jag. I går var pappa hos mig det var roligt vi prtade lite. Och åt kaka som jag har backat. Mina katter bara busar det gör dom jämt tycker jag. Jag ska nog ta en prommenad senare i dag tänkte jag det är ju så skönt ute ändå om det är massa med snö.. Ne nu måste jag göra lite nytta här hema det går ju inte att lata sig hella dagarna......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0