Tisdag 17/2

I dag har jag inte jort så mycket jag sov till tio i dag. Sen var jag och handlade Det var tråkigt. Jag hade ingen lust att handla. Men jag måste ju det om jag ska ha mat. I dag har dagen varit tråkigt. Jag har kännt mig så nere på nåt vis. I natt hörde jag röster i mitt huvud i gen. Det var flera år sen jag hörde röster i huvudet. Men det har kommit tillbaka i gen. I dag tog jag en sobril som jag hade gömt i skåpet som ingen viste om. Så nu känns det lite bättre i gen. Vad ska man göra om inte folk förstår mig på rätt sätt. Sasse har lugit i mitt knä i dag när jag låg på soffan och tittade på tv. Han är så sött min lilla sasse. I går såg jag på sjuräddarna på tv det var bra tyckte jag. Det är toppen att jag har så många kanaler att titta på. Vet ni en sak Jag fick msn att funka i gen. Jag är så glad för det jippi.  I kväll vet jag inte va det är på tv i kväll.
I morgon ska jag gå och jobba det ska bli skönt att komma till hästarna i gen. I morgon kommer mamma och sover över hos mig. Det ska bli kul att hon kommer det var länge sen hon var här hos mig..... I morgon måste jag göra nån nytta här hema. Jag har inte äns orkat att tvätta kläder det måste jag göra i morgon....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0