Tisdag 10/2

Hej på er i gen!! I dag har jag städat det blev jätte finnt. Sen har jag handlat men jag glömde resten vad det står på listan st är det tråkigt att glöma att köpa saker ändå om det står på listan. Jag måste vara blind tror jag.
I dag har jag tvättat ´mina kläder i gen så nu är det färdigt. sen har jag hittat min slad till skrivaren jag fick leta över allt.
dagen har varit bra. Jag hade bara lite ont i magen i morse sen har jag inte känt mer på eftermidan. Men nu i kväll har värken kommit tillbacka i gen. Jag står inte ut att ha så ont i gen. Jag vet inte vad jag ska göra. Men jag hoppas att mitt penselin gör verka snart den här veckan. Jag tror att jag får hoppa över stallet i morgon om jag har värk.
Mina katter har sovit i dag. Jag har satt upp mitt nyckelskåp i dag i hallen det blev finnt. Det är första gången jag sätter upp skåpet.  oooooooo vad ont jag har jag dör snart. i kväll ska ska jag se på tv. det är vist mycket bra har jag hört....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0