Söndag 22/2

I dag har jag inte jort så mycket. Men lite har jag jort i dag. I dag har jag backat Annelies sockerkaka Den var jättte god.
Essa tyckte vist om den med. Men han tycker ju att alla kaker jag gör är goda. Essa är en riktig kakmonster Det vet jag.
I dag skulle jag damsuga Jag damsög det viktigaste på golven och i soffan. Men när jag var i soffan och damsög. Så började damsugaren att låta konstit Jag tittade på den. Och såg att det kom rök ur den och den lätt konstit. Jag stänge av damsugaren fort för att jag vill ju inte att brandkåren skulle komma. Jag bytte påse i den och startade den i gen i köket.
Men den lätt kontit i alla fall och det kom rök ur den en. Den var sönder kom jag på sen. Motorn har brunit upp.
Så nu har jag slängt ut den för gott. Jag måste köpa en ny damsugare. För jag måste ju städa. I dag fick jag reda på att min mosters katt var död. Jag vart jätte ledsen. Mamma grät nästan när jag berättade det. Så nu är det sor i släken. Stakars zlatan Har var ju så sött. Jag blir så ledsen när katter dör. Det är synd att det ska vara så. I kväll har jag varit inne i basslägenheten och ätit svamtsmörgås det var jätte gott. Så nu är jag så mätt såp jag tror att jag spricker snart. Vet ni va det hände mer i dag. När jag diskade så gled en mugg ur händerna på mig. Det gick sönder otur. I dag har jag vist oturs dag fan också. Nu ligger mina katter och sover skönt för dom.. Ne nu ska jag snart se på tv....

Kommentarer
Postat av: susanne

Hej Therese! Tack för raderna du skrev, det värmer när folk bryr sig! Vi tänker som så att nu har han det bra var han nu finns. Ha det bra o krama katterna från mig!



2009-02-22 @ 21:04:04
URL: http://catsblog.blogg.se/
Postat av: Annelie

Min sockerkaka????

2009-02-27 @ 19:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0