Onsdag 18/2

I dag har Mamma och jag ätit pankakstårta det var gott. Jag åt så jag fick kramp i magen.
I dag har mamma och jag stor städat så nu är det jätte finnt hema hos mig. L tvingade mig att lägga in en tvätt i tvättmaskin. Jag är så lat jag orkar inte att göra allt möjligt. I dag har jag varit och jobbat i stallet. Jag var jätte trött när jag vakna i morse. Vet ni att personalen inte håller tiden när jag ska ha medecin. Det ät dåligt jort av dom tycker jag. I natt fick jag skäll av natt personalen bara för att jag råkade knaka på min grannes dörr när han sov. Personalen bara skrek på mig och var jätte sur. Jag sa förlåt men hon lyssnade inte på det. Sen när jag hade fått medecin så sa jag förlåt en gång till och då lyssnade hon. Det var inte meningen jag viste inte att han sov. Jag är ju ingen tankeläsare prisis. Jag tror att personalen behövde ta lite paus hon är ju stessad ju. Mina katter bara sover. Jag har nästan lust att sov jag med. Efter en lång dag..I kväll ska mamma och jag ha en mysig tv kväll. Det ska bli skönt att ta det lungt nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0