Måndag 9/2

Hej på er i gen!! I dag har jag och mamma varit hos pappa vi prtade om gamla minnen Det var roligt. Mamma glömde nästan bort busen som hon skulle åka med hem. Mamma jede pappa en present han har ju fyllt år...
Jag har haft ont i magen hella helgen och i dag med. Det är jobbigt att ha så ont. Det bara hugger i magen.
Mina katter har mest sovit och busit. Ni får ursäkta mig om jag stavar illa jag vet inte va det är med mig i dag.
Läkaren sa på sjukhuset om inte magvärken går över så måste jag gå till baka till akuten på sjukhuset.
I  kväll har jag förskökt att ladda ner gamla messenger men det går inte så bra FAN. I mogon ska jag handla det ska bli kul för att jag ska köpa en sak till mamma och pappa till helgen. Jag ska till mamma på lördag. Jag tror att jag ska köpa godis gelehjärtan mmmm. E har alldrig tid med mig hon svara inte på sms vad gör hon om dagarna. I kväll ska jag se på tv lite Hoppas det är nåt bra på dom nya kanalerna jag har...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Gelehjärtan går väl inte, hon har ju diabetes...

Emma är ju på Kulturhuset har jag sett, hon går väl nån slags skola antagligen.

2009-02-10 @ 12:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0