Måndag 2/2

I dag har mamma hos mig det var roligt att hon kom tycker jag. Vi drack kaffe och spelade spel.
I dag fick jag upp min gardinstång i taket Så nu kan jag dra för så det blir mörkt och skönt.
Jag har fått min box från telia i dag. Det var krongligt att få i hopp den för det var så många sladdar men nu går den vad bra jippi jippi. Mina katter bara sover de är vist trötta efter en hell dag med bus.I kväll ska jag se om det är nåt bra på dom nya kanalerna. Ikväll har jag diskat och varit duktig. Det är skönt att allt är i orning nu till kvällen så jag kan ta det lungt. I morgin är den en ny dag och jag ska handla det ska bli kul. Min granne är nog avensjuk att jag har så mycket kanale han har inte prtat med mig på hella kvällen tror jag inte. Jag ska nog ta en prommenad i morgon om det blir fint väder.
Vet ni en sak jag tror att jag har gåt net i vikt det känns så. Jag har nästan lust att väga mig i morgon får se.
Min mage bara kronglar det värker i magen det gör jätte ont. I går när jag skulle sova så kännde jag mig konstig i huvudet det snurade och jag var bedövad på ena sidan av huvudet jag kännde inget där vist är det lustit. Ne nu måste gå jag har inte så mycket mer att skriva till er men vi hörs.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0