Måndag 16/2

I helgen var jag hos mamma det var jätte kul. Vi åt så mycket att jag fick ont i magen. Det var inte bra. Men det var kul att vara hos henne det var länge sen jag var hos mamma nu. Hon vart jätte glad för hjärtat jag hade ritat.
Jag kom hem i går klockan sex mina katter var jätte glada när jag kom hem. Sa´sse låg i mitt knä hella kvällen.
I dag sov jag till klockan 12 jag drömmde jätte konstit i morse. Men det är skönt att vara hema i gen. borta bra men hema bäst. som dom brukar säga folket.I dag har L och ja kalkat min kaffebryggare så nu blir det gott kaffe. I dag är det ingen kör för att det är sportlov vad skönt att slippa kören i dag. När jag stod och lagade mat i dag så kom min granne in med L  Jag vart så arg när han kom in. Jag tycker att man ska fråga först. Och inte bara stiga in Det är dåligt jort tycker jag.
Jag tycker inte om att han är i min lägenhet. Jag blir så orolig när han kommer in här. Jag tror att jag är lite rädd för honom. Han har ju skrämt mig så mycket. Ne nu ska jag snart diska så det blir finnt. I dag börjar dom nya reglrena här på boendet. Det ska bli spännande att se hur det går. Ne vi får höras en anan dag gott folk....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0