Lördag 28/2

Hej på er! I dag har jag inte jort så mycket. Jag har tvättat kläder.och Soppat golvet i hallen. Jag har har ju iinte nån dammsugare. C och jag ska till stan och handla en damsugare på siba på måndag. I dag har jag spelat spel med perssonalen det var kul.Mina katter har fåt godis i dag det tyckte de om. Jag och M var ute på en promenad i dag. Det är ju så finnt väder ute. Man få ju passa på. Inan det bli mer snö det vet man alldrig. Jag har märkt en sak. Att jag inte är avensjuk på min granne längre. Jag vet inte vad det har hänt med mig. Jag orkar inte bry mig längre vad min granne får. Jag skiter i det. Jag måste börja att tänka på min själv lite mera. Vet ni en sak Jag prtade med uppsala i går. Och jag är vällkommen att hälsa på janne på Ambulansen i uppsala i sommar det ska bli kul. Att åka ditt tycker jag.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0