Fredag 20/2

I dag har jag inte jort så mycket Jag har tittat på tv hella dagen nästan. Det har varit en lungn skön dag. Solen har sklinit det har varit vakert väder. I dag har jag lärt mig en sak att inte jämnföra mig med min granne. Jag ska i stället tänka på mig själv. att jag faktis är sjuk jag med enombords. Anars sjulle jag inte bo här. Friska människor får faktis inte bo på ett stödboende som jag gör. En perssonal och jag har prtat om vad som hände en kväll mellan oss. Det känndes bra att prta om broblemet. Jag är faktis sjuk som alla andra här. alla som bor här är sjuka. Men jag har en säskild sjukdom som heter depression. Det skulle kännas bra att perssonalen här sa att jag med äe sjuk och inte bara min granne. Om dom sa det så skulle jag sluta att jämnföra mig med min granne. Det känns bättre för mig om de säger det. Att tända eld på sig själv är inget ovanligt. Det kan jag också göra om jag vill. Jag är inte feg som folk säger. Jag kan faktis skada mig Det är inte svårt att göra det. Jag har en sån sjukdom så jag kan faktis skaga mig på allvar. Jag undra hur det skulle kännas att bli nebrottas av perssonalen det skulle jag vilja prova på. För att kunna känna hur det känns att bli det. Men dom är så klena dom som jag här så de klarar nog inte av mig. Om jag skulle tända eld på mig så perssonalen förstår att jag är sjuk. Eller om man skulle skärra sig djupt. Ni som läser min blogg förstår nog hur mitt liv ser ut. och hur jag känner mig..... DEt är skönt att ni att ni förstår mig Tack för att ni finns blogg läsare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0