Torsdag 3/12

Hej på er i gen!! I dag har jag kört post i gen det var roligt tyckte jag. Sen har jag varit och handlat julgran och julklkappar det var rolig vi stanade till på mackdonalds och åt me. jag var så hubgrig efter jag hade sprungit i afären. Va skönt att man har alla julklappar färdigt nu. I går var jag och åt julbord i övrum det var gott. Jag var jätte mät. Och så fick jag lite kramt i magen me när jag hade ätit inte bra. Just nu är jag jätte trött efter den långa dagen. Jag ska se på sos gutte i kväll det är vist sista delen nu i kväll. Det är synd att alla bra program slutar nu. Vad ska jag se då på tv? Mina katter vart glada att jag kom hem i gen. Jag har ju varit borta så länge i från dom. I morgon ska jag träffa min kontaktperson i gen vi ska gå och mata änderna jag har så mycket bröd till dom. Jag älska att mata änder det är jätte roligt. Jag tror att jag ska städa lite i morgon me. Fy va det är kallt ute tycker jag tog fram min vinter jacka nu i veckan det behövdes kännde jag.Och snart är det jul me. fy vad fort det går tycker jag. Ne nu måste jag sluta att skriva för att jag ska surfa lite på internet tänkte jag.HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0