torsdag 10/12

Hej på er i gen!!! I dag har min kurator varit här vi har pratat lite. Och sen har jag varit på kärnhuset och kört post i gen det var kul. Och sen var jag på willys ochb köpte blockchoklad och rusin jag tänkte göra en egen chokladkaka den blir nog god. Och sen har jag ätit mat och surfat lite på internet. Hella den här veckan har jobbat. I morgon ska jag till stallet. Det är nog sista gången i morgon i stallet och sen är jag julledig där i från. I Måndas var jag jag på gymet och tränade det var riktigt skönt att träna lite. I måndas var jag jätte trött så jag var inte i skolan då jag låg hema och sov i stället. Nu i kväll ligger mina katter och sover i gen de är vist jämt trötta. varje kväll lägger dom sig och sover och sen ska de busa i natt. I helgen ska jag sätta upp mina julgardiner tänkte jag och sen ska jag ställa upp mina jul saker. Just nu är det mycket att göra till jul tycker jag.  i kväll tänkte jag kanske spela lite spel me personalen det skulle vara kul tycker jag. Och sen tänkte jag se lite på tv det är nog nåt bra i kväll hoppas. ne nu måste jag gå HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0