Måndag 28/12

Hej på er i gen. Julen har varit toppen jag fick massa med julklappar. Det var såna grejer som jag behövde. Och vi fick massa med god mat på julafton. Efter maten vart de godis åååå jag älskar godis det är så gott. Julen är det bästa jag vet.Mina katter fock kattgodis det tycker dom om. I går var jag hos syrran jag fick träffa båda mina sysrar i går och deras barn det var roligt. I dag har jag varit på prommenad det var skönt. Jag var hos Pappa en stund och hälsade på. Och den gick jag lite på centrum och tittade. Jag skulle bytta ett tvspel i dag på Willys men när jag skulle ta ett spel så var dom slut. Så jag sa att jag ville ha pengarna tillbacka och det fick jag me va bra. När jag skulle gå hem nu i kväll så var det jätte kallt.Så jag tog 30 bussen hem i stället. jag kunde ju inte gå när det var så här kallt ute tänkte jag.  Ne nu måste jag gå för att jag måste äta lite nu är så hungrig. vi hörs hej då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0