Måndag 21/12

Hej på er i gen!!! Ni får förlåta mig om jag inte har bloggat på ett tag men. Jag har haft sorg och varit ledsen efter att min katt svartis gick bort. I dag har har jag varit i skolan sista dagen för vinterlov. Det var roligt att koma till skolan. Vet ni i dag i skolan ansökte jag till omvårdnad programet i stan jag tänkte börja där efter jul. Det var roligt att jag kom in där. Det är min största dröm att få bli undersköterska.  Och sen har jag varit neråt på centrum och träffade min kompis en stund. Sen gick jag hem och åt lunch det var gott. Jag var jätte hungrig. i helgen jorde jag knäck dom var jätte goda. Och sen har jag jort chokladcrisp som jag ska ha i jul. Och sen jorde jag köttbullar dom var också goda. I morgon ska jag till kärnjuset och jobba i gen. Och sen ska vi på kärnhuset äta grött och skinkmacka gud vad gott det ska bli. Och sen ska jag handla på eftermidan och då ska jag handla julskinka som jag ska laga till på onsdag. Mamma har lämnat lite saker till mig efter svartis. Och då fick jag en kattbäd som sasse just nu ligger och sover i. Han tyckte vist att den var skön att ligga i. Hella helgen har jag ätit massa med godis för att trösta mig själv. Det var ju inte bra att jag åt så mycket godis för jag ska ju gå ner i vikt. Men nu säkert att jag gått upp i gen tror jag. Ne nu måste jag gå för att jag måste laga lite mat. Men vi hörs mina vänner.HEJ DÅ OCH GOD JUL........... 

Kommentarer
Postat av: Annelie

GOD JUL!!

2009-12-23 @ 21:20:39
Postat av: Tomten

GOD JUL!! Ät inte för mycket `grött.

2009-12-23 @ 22:56:34
Postat av: Monica

God Jul

2009-12-24 @ 01:24:04
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

tack

2009-12-25 @ 20:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0