Lördag 5/12

Hej på er i gen!!! I dag har jag bakat kakker det var mormors jul löv dom vart jätte goda. Och sen har pappa varir här en stund han tittade på när jag bakade lite kakker. I går träffade jag jennie och sen gick jag ner till centrum för att träffa mamma det var roligt.Och sen städade jag lite. Så nu har jag fint i gen. Jag har massa med saker att göra nu till jul. Nu i kväll har jag varit inne i bassen och ätit fruktsalad med glass det var gott. Och sen har jag tvättat handukar så jag har det rent. Mina katter bara ligger och sover de är vist trötta nu i kväll. I morgon ska jag till mamma vi ska baka lussekatter det ska bli kul. Just nu är jag skit trött  det var jobbigt att sitta flera timmar och baka kakker. I dag sov jag till 10.15 det var skönt att få sova lite längre. Nu i kväll ska jag se på tv och äta lite godis det ska bli skönt att få vila sig lite. Ne nu måste jag gå men vi hörs. HEJ DÅ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0