Lördag 12/12

Hej på er i gen. I dag har jag städat och satt upp mina julgardiner. Och sen fick jag gäster. Först kom pappa vi prtade lite och åt lussekatter och sen kom mormor, och min morbror från örebro, mamma jag bjöd på kakker och kaffe och sen satt vi och prtade lite det var kul. Och sen har jag jort godis med blockchoklad och nötter och rusin det var jätte gott tyckte jag. Och sasse har blivit fotógrafirad av min morbror. Vet nu sasse är en riktig sjärna han gör sig så sött när man tar kort på honom. Nu i kväll ska jag se på robinson och äta min goda choklad det ska bli skönt att få villa sig lite nu. Vet ni en sak nu i kväll har jag satt upp alla mina tomatar det blev jätte finnt. I morgon ska jag göra mera godis men det ska jag ha i jul. Och sen ska jag tvätta alla mina gammla gardiner. och sen ska jag skriva julkort för dom ska skikas på onstda så i morgon blir det fart i gen på mig. Det är roligt att julpyssla här hema tycker. Mina gardiner som jag satt upp i dag blev jätte bra tyckte jag. Just nu ligger mina katter och sover det har vist varit en kul dag för dom me. Dom är så sötta mina små troll katter. Ne nu måste jag sufa lite men vi hörs mina blogg läsare ha en bra kväll me er.HEJ DÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0