Tisdag 11/8

Hej!! I dag har jag varit på kärnhuset och backat solskensbullar de såg jätte goda ut ändå om jag inte fick smaka. Pappa var här i morse det var han som körde mig till kärnhuset jag vill ju inte gå när det regnar. Sen har jag handlat på willys lite. När jag kom hem så lagade jag lite mat till mig det var gott. Sen har jag städat i dag och skurat golvet för de jorde jag inte föra veckan. I går var jag med emma vi prtade lite och spelade lite kort. Men hon vann jag vann en gång som alltid. Sen gick  vi neråt och handlade lite. Sen gick vi hem till henne i gen och åt mat hon gör så god mat. Så jag var borta hella dagen. Man blir trött av att ha så mycket att göra. Jag har tänkt på att sluta röka. Men jag vet inte hur jag ska göra  för att sluta röka. Och sen vågar jag inte göra det heller jag vet inte varför. Sase och  essa har busat i dag det gör dom alltid tycker jag men dom är sötta ändå. I morgon ska jag på min post runda i gen med personalen det är faktis kul att dela ut post. Jag kanske ska bli brev bärare jag får tänka på den saken. När jag skriver på min roman så tänker jag så mycket på tråkiga saker jag har varit med om. Det är svårt att skriva om de bra sakerna jag har varit me om vist är det konstit. Ne nu måste jag gå.HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Annelie

När kommer romanen ut till försäljning??

2009-08-11 @ 21:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0