Söndag 9/8

Hej på er!!! I dag har jag tvättat kläder så nu har jag rena kläder i veckan. Sen har jag damsugit över allt det var massa med katter hår i soffan märkte jag men nu är det finnt här i gen. I går vart jag antastad av min granne han tog mig på brösten det lilla äklet uch. Så i morgon ska jag göra en anmälan hos ´polisen tänkte och göra en anmälan. I dag har jag ätit kebab med bröd det var gott utan sås. C säger att kebaben är är nytigare utan sås vist är det konstit. Sen har Pappa varit här vi har ätit bullar och drukit kaffe det var gott tykte han med lite ficka. Sen har jag skelat med sasse han är alltid skelsjuk. Dom är söta mina små katter tycker jag. I morgon ska jag träffa mamma på centrum vi ska prta lite. Den här helgen har varit tråkig tycker jag jag hatar helger. Det är skönt att det är måndag i morgon. Jag har prtat med en gamal kompis på telefon i helgen det var kul. Vi hade mycket att prta om. Nu är jag färdig med min förta del på romanen vist är det kul jag älskar att skriva. I kväll ska jag se på tv det är nog säkert något bra. Min mage har blivit bättre nu jag har inte alls ont längre då behöver jag inte göra nån opration jippi vad skönt.Ne nu ska jag dricka lite kaffe snart min sista kopp för dagen. Jag är noga med kaffe tider så jag sover bra. Och sen måste man tänka lite på magen me.HEJ SÅ MINA VÄNNER.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0