Söndag 30/8

Hej på er i gen!!! Den här veckan har jag haft det mycket att göra. I fredas var jag hos min kompis en stund. Och sen träffade jag min kontaktperson vi fikade på kerstinscaffe vi åt smörgåstårta det var gott. Och sen gick jag till pappa en stund och prtade. Och sen åkte jag hem till mig. I lördas var Mamma,Pappa och jag i ullared det var roligt. Pappa kom och hämtade mig kl 05.00 på morgonen och se hämtade vi mamma och sen till baka till åtvid och ut på kisavägen. Det tog ett bra tag innan vi hittade till ullared vi åkte nästan hella tiden fel. Men till slut kom vi fram till ullared. Det var jätte stor affär. Det var flera år sen jag va i ullared så de va kul att koma ditt tyckte jag. Så jag handlade lite kläder och gardiner till köket. Och sen köpte jag massa me godis som var biligt där. Sen gick vi och åt en god midag. Sen klockan fem och vi hem. Men vi hittade inte hem vi körde fel så till sist vart Pappa nästan galen. På vägen hem så stannade vi och köpte oss en korv. Men när jag stod där och åt min korv så kände jag nåt konstit i munen. Jag var tvungen att ta ut den kostiga grejen i munen och titta va det var. Det var en stor plastsked som hade gott av den var vas. Jag gick ditt  och visaden. Då fik jag en ny korv det var bra det tyckte jag. Till sist kom vi hem och då var klockan 12 på natten. Vi körde hem mamma först och se åkte Pappa och jag hem. Jag var jätte trött efter att jag hade gåt i ullared det värkte i mina fötter och ben. Jag köpte kattleksaker till mina katter dom vart jätte glad. I dag är jag trött och orkar knappast göra nån ting. Jag ska sätta upp mina nya gardiner i dag tänkte jag så det blir fint här. I morgon ska jag till skolan i gen det blir roligt. I kväll ska jag se på tv och ta det lungt så jag orkar gå till skolan. Jag tänkte att jag ska gå och diska snart.. Men vi hörs HEJ DÅ.....

Kommentarer
Postat av: Berra

ha de så bra, puss o kram.

2009-09-01 @ 00:37:29
Postat av: Monica

Hur var det? Har du börjat skolan än?

Vad läser du?

2009-09-02 @ 15:09:14
URL: http://barbamamma.bloggagratis.se/
Postat av: Therese

Jag läser datakunskap det är jätte roligt...

2009-09-02 @ 17:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0